Cassandra.


„Dear friend…” Cînd primesc un SMS care începe aşa ştiu cine e, e Cassie.:x Cu parul ei tot timpu drept şi ochii ei în care mă simt ca în Mamaia, e colega ideala:cînd vrei sa te cerţi cu cineva vine cu tine şi te susţine, cînd trebe să razi ea e acolo. Chiar dacă atunci cand a avut nevoie să o salvez si ma tragea in disperare de par eu puneam mana tot pe persoana greşită, ştiu ca e acolo pentru mine si eu sunt pentru ea. Love you Cassiiii<3.

2 gânduri despre “Cassandra.

  1. pff…Dear friend….cea care are rabdare sa ma asculte mereu…si sa-mi scrie mesaje si la 1 noaptea…chit q este o ora…la care nu prea mai vede bine tastele..:)))pt faza q salvatul:)))…te-am iertat =))pt q a fost o nopate prea faina..aia :"> :XI love you :x.. Rucsy Zapacitaaaa :x

Lasă un răspuns

