Chimia iubirii


Îți simt pulsul, bătăile inimii, iar fiecare respirație sacadată a ta o taie pe a mea. Te simt. Dezvolți în mie o mixtură de sentimente incontrolabile, neegalate.. e clar.. e chimie. Chimia iubirii. Zeci de ani cu tine mi s-ar părea o clipă, iar aceea clipă va cădea pradă amintirii, singurul zid ce nu poate fi dărâmat. Amintiriile sunt cele care ne țin în viață, cele care mai aprind o ultimă speranță în razboiul crud și nemilos al sentimentelor adânc pătrunzătoare. Cu fiecare secundă ce trece sunt mai departe de tine și mai aproape de moarte, dar nici ea nu-mi poate descompune sentimentele…poate doar corpul, dar amintirea va rămâne. Îmi place că înca pot să-mi aduc aminte ochii, buzele, nasul tău, dar mi-ar fi mult mai bine dacă le-aș avea aproape, atât de aproape încat să nu mai fie nevoie să-mi aduc aminte…atât de apropape încât să-ți simt respirația pe buzele mele. E chimie.

8 gânduri despre “Chimia iubirii

  1. Felicitari! Blogul tau a fost desemnat 'Cel Mai Bun Blog' al lunii septembrie 2011! intra in posesia diplomei tale accesand aceasta adresa :http://www.mostwantedblog.org/2011/10/cel-mai-bun-blog-al-lunii-septembrie.html* totodata ai primit si premiul MWB precum si invitatia de a te alatura echipei MWB ca membru! mai mult de atat, in curand vei primi invitatia de a devenii autor pe MWB, una dintre cele mai respectate publicatii online din blogosfera romaneasca!

Lasă un răspuns

