Love again?


Mici fiori îmi invadează din nou stomacul. Nu credeam că o să se întâmple prea curănd. M-ai surprins, viață. Iar zâmbesc încontinuu. E imposibil. A trecu mult timp de când nu m-am simțit așa și dacă stau bine să mă gândesc, nu am simțit așa niciodată.

Poate doar o dată, dar mă rog. De ce trebuie să fie atât de bruscă și de necontrolat iubirea? Poate așa e ea, sau poate nu. Poate e doar o altă adiere a vieții, o altă adiere ce miroase a mii de flori, o altă adiere ce aduce sute de fluturi, după care vine adevărata furtună. Încearcă să fi mai blândă și mai puțin seriosă, încearcă să fi mai bună și întelegătoare, nu ne spulbera visele de la prima încercare.

Lasă un răspuns

