Vis.


Tic-tac, tic-tac. Timpul se scurge în fața ochilor mei.. și alor tăi. Doare. Parcă o flacără arzătoare îmi pătrunde în subconștient și-mi pune stăpânire pe gânduri. Sunt sclava ei. Îmi răsucește sentimente, gânduri și trăiri… nu mai sunt ale mele. Încerc să mă lupt cu focul, să revin la realitatea ce-mi conduce viața, dar pentru un minut îmi las existența purtată spre un alt loc, o altă dimensiune, o altă viață..ce bine e. Suna ceasul…doar un vis. Flacăra subconștientului meu va rămâne un mister.

Lasă un răspuns

