Scrisoare pentru el


                                                                                     Nu vroiai să mă dezamăgești? Ei bine, ai facut-o.

          Ești dur. Tot timpul ai fost, dar nu mi-am dat seama… nu am văzut din cauza măștii de dulce și scump ce o purtai. M-ai făcut să simt. Dar și eu pe tine, chiar dacă nu vrei să admiți.
          Nervi, furie, stres, nepăsare…nu contează, ai simțit. Ți-am ajuns la stimuli. Ți-am divizat celulele, m-am lovit de stern (noroc că aveam zâmbetul la mine și l-am putut înlătura) și am ajuns la inima. Ea ți-a pompat simțirile, toate acele picături de sentiment care intră în ventriculul stâng și se termină în atriul drept, îți transportă trăirile până la țesuturi, iar sentimentele nefolositoare sunt eliminate prin excreție. Mi-ai activat glandele lacrimale… era să fac anevrism de aortă ascendentă. Mulțumesc. Mă faci să exist.
                                                                                       

                                                                                                                                      Cu dragoste, draga ta R.


                                                                                               Adio!
    

8 gânduri despre “Scrisoare pentru el

Lasă un răspuns

