acid-bază


                 Eu HCl. Tu H2O. Ești în postura de bază, iar eu un acid monoprotic, un acid tare, dar poate nu destul de tare.
                Hidrogenul meu, inima mea.  Încerc  să-l cedez. Nu disociază, deloc.

                                                                 De ce nu-mi accepți nenorocitul de hidrogen? 


           De ce nu vrei să treci în  H3O+ ? pH-ul tău este 7, soluție neutră ce ești. Nu tinzi spre o bază, măcar să-mi accepți hidrogenul pentru câteva minute… Te-am încălzit la 25 °C și nimic. Să cresc temperatura? Sau doar să sting flacăra și să las totul așa..?









                                                        P.S. Constanta ta de bazicitate nu mai este constantă.

4 gânduri despre “acid-bază

Lasă un răspuns

