A rămas mirosul în sufragerie


                                      N ,O2  ,Ar ,CO2  ,SO2  și H     îmi intră în cavitatea nazală, faringe, laringe, trahee, bronhii…și îmi ajung în plămâni. E aer dragule. Îmi învăluie plămânii cu toată puritatea lui. Dar stai, mai e ceva, ceva nu e bine, ceva e diferit.

                    Simt ceva carbohidrați, mai exact polioli, mai exact 62 de grame, mai e ceva dulceag, ceva ce mă duce cu gândul la copilarie. Acest miros dulce, acest miros ce mă face să inspir și să expir la nesfârșit… ce e? E gumă. Gumă de mestecat. Miroseai a gumă.

                                                                           Hei dragule, ți-a rămas mirosul în sufragerie.

Lasă un răspuns

