uman


Am visat o carte. Pentru prima data m-am visat citind o carte. Când închid ochii îi vad fiecare literă, fiecare cuvânt, fiecare propoziție, dar când îmi depărtez buzele pentru a le rosti, totul se șterge din memoria mea…
 Pagina 143. Aici am ajuns.  ”Iubire necunoscută”. Acesta era titlu.
 O copertă galbenă, cu doi îndragostiți pe malul mării, ținându-se de mână.
Oare care era firul acțiunii? Ce se întâmpla cu cei doi îndragostiți și de ce nu-mi pot aduce aminte aproape nimic..?
Alt mister al subconștientului uman.
Lasă un răspuns

