2o12 (2)


                                                                                                                Hei tu, 2o12.

îți mă aduci aminte când ți-am spus să mă faci să simt că trăiesc? mulțumesc. 
este martie, și deja am trăit ca pentru tot anul. 2o12, ți-am mai cerut să fi si blând, nu am cerut cruditate de la ”augusta ta prsoană”. 
chiar mi-ai făcut pericardul să tresară, iar sistolica să treacă peste 130 mmHg. și toate astea în câteva minute. mulțumesc drag 2o12.

Lasă un răspuns

