mușcătură de paianjen


uff… chiar am nevoie de morfină, love.
cumva, într-un anumit fel aș vrea să mă detașe de ea, de tine. cumva aș vrea să nu te mai … simt. 
dar sunt confuză. chiar ești în mine. și chiar îmi place să te simt contopit cu organele mele, cu sângele meu.
mi te-aș injecta în vene, sau deja am făcut-o? cred că da.. deja sunt dependentă de tine, love. 
și nu, nu vreau să îmi revin.

                                                                                                                     Claudiu C.
                                                                                           P.S. ești ca o mușcătură de paianjen.

Lasă un răspuns

