iar.din nou. ciclic.


iar am dat greș. iar am vorbit ”ciudat”. iar mi-am dat frâu liber sentimentelor mele neapreciate, iar.
și tu..ei bine, tu, ca de fiecare dată îmi lovești orgoliul și prin orice cuvât al tău șoptit spagri zidul ce îl ridic asuprea mea, pătrunzi prin armura mea de diamant și ajungi fix acolo…la ea, inima mea. 
idioata mea de inimă, idioata mea de inimă care te iubește și care nu începe și nu termină nici o bătaie fără să-mi aducă aminte că exiști. 

                                                                                      indienii dansează dansul nostru… dar asta va fi în altă zi.

2 gânduri despre “iar.din nou. ciclic.

Lasă un răspuns

