creatură(6)


love, iar mă faci să-mi doresc moarte. chiar m-ai supărat. rău de tot.
mi-ai spulberat orice vis, orice speranță, cât de mică a fost ea.
te-am păstrat în cel mai frumos loc din lume, în inima mea. te-am ținut prizonier.
dar tu vrei să pleci, și  nu oriunde. în altă inimă. în inima ei
chiar vrei să mă facă să urăsc toate ființele (nu-mi permite nimic să le numesc persoane) de gen feminin? 
o să mă transformi în ceva fără nume, ceva egoist și fără scrupule când vine vorba de tine.

                                                     gata! nu mai vorbesc cu tine…cel puțin până îmi trece supărarea.

Lasă un răspuns

