tatuaj


hei. trebuie să vorbesc cu tine…
azi mi-am dat seama de ceva. chiar sunt dependentă de tine, chiar nu pot rezista nici câteva ore fără tine, ce să mai zic o zi.
îmi ești implantat în neuroni, tatuat pe fiecare venă… 
îmi forțam conștientul să nu se mai gândească la tine, dar tu ești dincolo de el. 
am început să mă întreb când mi se va face dor de tine, dar după aceea mi-am dat seama că-mi era deja dor. 
mi-e dor tot timpul, chiar și când sunt cu tine. 

                                                  viața e prea dură pentru a te echivala cu ea, și tu dragule, valorezi mai mult de atât.

2 gânduri despre “tatuaj

Lasă un răspuns

