acorduri fine de harpă


îmi ești furat. tu și tot ce-ți aparține. e prea banal să întreb de ce?!…  incantații ciudate îmi vin din nou în minte, sună ca și cum ar fi blesteme, dar nu, nu vreau să fie.

mi-ai dat planete peste cap. știu. am mai spus-o, dar cum să fac să reglez orbitele? cum să-mi refac sistemul? lipsește materia ce le leagă…lipsești tu.

acorduri fine de harpă îmi mângăie suav timpanul, fluturașii sunt prezenti, și nu. nu în stomac. de data asta au ajuns la inimă. exact unde ești și tu.

ceva îmi crează o aritmie.

uff..e vocea ta.

Image

P.S. mereu vei fi un factor indispensabil.

Lasă un răspuns

