Dialog cu Dumnezeu al lumii mele


Universul meu are 13 planete. colorate diferit. unele au inele, altele nu. Tu ai creat acest Univers.

-bună.

”-bună iubire.

-am o întrebare…, am spus eu, privindu-l în ochi.

”-spune, iubire.”

-ce a fost ceea ce a existat prima dată, înainte de Universul meu? știu că ai fost Tu, dar ce te-a făcut să-mi definești Universul?

”-iubirea mea pentru tine.  ea a fost înainte de toate, apoi ți-am trasat conturul Universului și…”

-și ce?

”-în timp ce iubirea creștea, Universul tău a devenit tot mai bine definit, din toate punctele de vedere. ”

-uff. și eu ce ar trebui să fac pentru a te răsplăti?

”-să exiști.”

Lasă un răspuns

