dorință arzătoare.


love, simt nevoia să…să fi aici. simplu. aici. cu mine, lângă mine, love. dar nu. tu ești acolo. chiar dacă ești aici, tu ești tot acolo. 

vreau să-mi determini singur starea, nu să-ți explic eu cum îmi funcționează sistemul. ar tebui să ști. ar trebui să-ți fie infiltrat în sânge.

vreau să mă iubești. măcar jumătate din cât te iubesc eu pe tine. așa ai întelege că aș opri timpul în loc, doar să-ți văd privirea. 

vreau să-mi înțelegi fiecare gest, fiecare privire, tot.

vreau să…să facem schimb de personalități o zi, doar pentru a întelege ce însemni pentru mine. 

vreau…

Image

love, chiar vreau…

2 gânduri despre “dorință arzătoare.

Lasă un răspuns

