veninintravenos


te-ai dus, love. acum chiar te-am pierdut. oare e pentru totdeauna? sper că nu…

am stricat totul. pentru prima dată, eu. eu sunt de vină. nu Deliric. eu.

pot schimba ceva? nu prea cred… aș vrea să pot, dar nu.

inima îmi bate sacadat. îi lipsești. te cheamă. ea are nevoie de tine. eu am nevoie de tine. am nevoie de noi.

viscerele mi-au luat-o razna de când te-ai descotorosit de ele, love.

mă rănești. voluntar sau involuntar, oricum ar fi, o faci.

nu-mi mai pot stopa lacrimile să-mi depășească granițele pleoapelor. deja e prea mult. doare prea tare.

au trecut doar câteva ore și parcă lipsești de zile întregi, interminabile.

oprește-te! te rog. te implor.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

am nevoie de morfină. și repede.

Image

Lasă un răspuns

