anitrecuți


2 ani. 2 ani de trăiri, 2 ani de schimbări. 2 ani în care mi-am maturizat anumite părți din ființă. 2 ani în care mi-am perfecționat anumite calități și defecte. 2 ani. 

au trecut repede, dar cu viteza melcului din alt punct de vedere. 

în acești 2 ani au venit și au plecat din viața mea multe persoane. nu meritau să fie în ea. doar câțiva au fost, sunt și vor rămâne.

2 ani în care pericardul mi-a fost sfâșiat, dar și vindecat. 

2 ani…pur și simplu.

Image

2 gânduri despre “anitrecuți

Lasă un răspuns

