fluturi, iar fluturi


miresme plăcute îmi mângâie simțurile. te simt. ești aici, cu mine. de data asta în ființă. 

conștientul meu îmi cere să te iubesc mai puțin, dar subconștientul nu vrea asta. 

cum să fac să diminuez iubiea pentru tine? cum să fac să nu-mi mai doresc să-ți aud vocea în fiecare minut al existenței mele? cum să fac să nu mai vreau să-ți simt respirația pe gâtul meu? cum…!?

sunt în contradictoriu cu mine însumi.

”în sperma creierului și-n memoria ovarelor ne apare, sub două chipuri diferite, angelic și demonic, masculin și feminin, năpraznicul cosmos, bijuteria însângerată în care trăim”

da, totul este într-o antiteză continuă. 

asimetria îmi domină complet existența, organismul, simțirile…

îți ador zâmbetul, dar în același timp îți urăsc ridurile de expresie formate de el.

dar stai…de ce vorbesc eu despre tine?

nu meriți…

dar totuși, ceva îmi spune că da…

Image

fluturii vor fi mereu intersecția noastră.

Lasă un răspuns

