Dragă prinț…


Dragă prinț,

Înclin sentimentele în fața supremației tale.

Ți-am adus un cadou…nu e o comoară mare, dar e comoara mea.

Ea, inima, îți va păstra tot ceea ce faci, gândești și simți. Va avea grijă de tine și va fi acolo când a ta e prea încărcată. Îmi poți da mie durerea ta, voi încerca să o diminuez.

Tu, prinț al nopții și al tăcerii, spulberă-mi realitatea și transpune-mă în lumea ta de vis, unde sunetul perfect al tăcerii nu ne va face să dorim sublimitatea zgomotelor. Ia-mă cu tine în neant, ne vom opri în abis pentru a admira stelele. Metamorfozarea sufletului va fi un proces ușor, plăcut. Vom fi unul…

Image

P.S. uitasem că a trecut vremea prinților…

2 gânduri despre “Dragă prinț…

Lasă un răspuns

