sevraj


uff. ești prea pătrunzător, ești prea marcant, ești prea…tot.

ti-aș despica corpul, dar după aceea m-aș chinui prea mult să-l repar. nu aș rezista fără tine. 

”te iubesc.”

da, o dată pe lună. sau la două luni. depinde care îți sunt variantele.

dacă vrei să mă iubești, iubește-mă, în adevăratul sens al cuvântului. dacă nu vrei, lasă-mă, lasă-mă să-mi despic singură existența dependentă de tine. o să ies și singură din sevraj.

nu pot trăi cu tine, nici fără tine. 

Image

nu am de ce să lupt pentru ceva ce este deja al meu.

2 gânduri despre “sevraj

Lasă un răspuns

