rugă


me without you.

nu concep asta…nici acum, nici peste 1000 de ani. niciodată. te rog, iartă-mă. te implor. 

fără tine nu exist. ne completăm. nu-mi fă asta te rog… te rog din suflet.

nu mă lăsa singură în lumea asta plină de ură și remușcări, fără tine nu-mi pot trăi viața. 

vreau să fie bine. cer chiar atât de mult? 

nu suport ca acest sentiment să fie prezent în mine. greață și lacrimi, dureri de stomac și un gol imens în suflet. acela e locul tău. te rog, nu-l lăsa neocupat, te implor. 

sunt rănită, complet rănită. parcă mi-ar fi sfâșiată carnea…

uff..doare rău, rău de tot. 

nu-mi mai pot opri lacrimile și suspinele.

te rog…

Image

nu mă lăsa… te rog.

Lasă un răspuns

