Dialog cu Dumnezeu al lumii mele (2)


”- …,dar dacă… totul ar fi o iluzie? dacă eu aș fi o iluzie?”

-ei bine, la asta nu m-am gândit…

”-dacă tot ceea ce a fost până acum a existat doar pentru tine, doar în tine?”

-nu, așa ceva nu este posibil.. o să mă uit la cer, acolo avem înregistrarea nostră amuzantă și tu, tu apari în ea, nu?

”-dacă o să fi singură?”

-nu, tu nu ești o iluzie, doar te-am atins…

”-da, în mintea ta…”

-ei bine, tu ai continua să exiști

”-nu, nu există continuitate în ceva ce nu are început”

-ba da, ai exista…

”-unde naiba?”

-în sufletul meu…

Image

Lasă un răspuns

