etape


privirile ne sunt intersectate în gloata de oameni. gălăgia și zumzetele dispar instantaneu. pentru un moment suntem doar noi. revin la realitate… ne indepărtăm și lumea mea se desparte de a ta. devenim iar tu și eu.

mi-a rămas întipărit în minte gestul tău, acea fluturare plictisită de mână. puteai să nu o faci..

în mintea ta suntem încă în acel stadiu de posibilitate de sacrificiu maxim, dar realitatea e alta. ne-am distanțat vizibil. iar. trecem iar și iar prin aceleași etape ale relației noastre. apropiere maximă-distanțare instantanee-lacrimi-iertări.

nu putem uniformiza nimic. nu putem metamorfoza acel fluture alb-negreu, nu-l putem face gri…

Image

”hmm,ce bine miroși a vanilie…păcat că-mi place ciocolata”…

Lasă un răspuns

