înger și demon


am în cap celebrul titlu. nu știu de ce ambele cuvinte mă conduc spre tine. sentimente necontrolate,comparabile cu razele soarelui dimineața, îmi tâșnesc din artere. agitația interioară este un haos constant, impenetrabil.

ne-am visat alintându-ne, ne-am visat certându-ne, dacă acesta e visul, care naiba e realitatea?!

ești un înger doar când vrei, iar un demon…tot timpul. demonul sufletului meu sihastru.

dacă aș putea să îți combin diferitele stări de spirit..dar nu, așa nu ai mai fi tu. dar dacă m-aș schimba eu?… nici așa nu e bine, poate nu ți-aș mai fi pe plac.

universul meu și al tău… două lucruri total diferite, despărțite prin genialitatea prăpastiei maleficului.

da… acum știu sigur.  tu ești demonul meu cu chip angelic.

Image

ce poți să vezi prin ochii tăi verzi?

5 gânduri despre “înger și demon

Lasă un răspuns

