hoți de suflete


 

-nu ți se pare că ne-am redistanțat?

”-nu știu, dar oricum o să fac asta cu toți, cu oricine…”

da? de când am ajuns eu oricine? credeam că sunt mai mult de atât…credeam că fac parte din tine, din ființa ta, din sufletul tău. am ajuns să-ți cerșesc și ție iubire?  nu vreau asta…

hoți de suflete ne pândesc la tot colțul. tu ești unui din ei. mi-ai luat sufletul, cu tot ce are mai bun, cu tot ce are mai pur.

însetat de sânge, sânge limpede și sănătos, acesta ești tu. ești însetat de viață. pe mine… m-ai secat. de viață, de putere, de tot… te-ai transformat într-un căutător de bine, pentru a te alimenta. și m-ai găsit, iar eu ți-am permis, în toată nebunia mea acută, te-am lăsat să storci din mine și cea mai mică picătură de bine.

paranoia e prezenta, te joci cu mintea mea după bunul tău plac…faci ce vrei cu mine, dar asta pentru că vreau eu.

imaginează-ți o lume în care rolurile ar fi inversate, o lume în care eu te controlez, eu îți pun sau îți iau un zâmbet de pe față și din suflet. o lume în care eu aș deține controlul, controlul aspura ta.

Image

Lasă un răspuns

