dor de fericire


sunt pierdută în visarea metafizică, cu o dorință arzătoare de zâmbet…aceea incontrolabilă forță a omenirii efemere…

dor de iubire, dor de fluturași elegici, dor de culori vi prezente în suflet…

blesteme ciudate îmi pun stăpânire pe sinapse. nevroza e prezentă. în acest moment nu știu dacă exista ceva ce m-ar putea face să zâmbesc…inumanul din mine a ieșit la suprafață. viscerele îmi sunt inversate, iar creierul nu mai primește nici un fel de comandă.

îmi e extrem de dor de fericire, și de tine… iar eu am făcut greseala de a inchide ochii. acum îmi e mai dor…

Image

 

p.s. ai devenit un concept necunoscut pentru mine.

4 gânduri despre “dor de fericire

  1. Întotdeauna, după ce închizi ochii, vine prea greu să-i mai şi deschizi. Şi dacă reuşeşti, vederea ţi-ar deveni ceţoasă…
    Ce frumos ai scris! <3

    Nu ştiam că te-ai mutat şi tu pe wordpress… Se pare că toată lumea face asta :)).

    Îmi place mult şi imaginea de sus, cu fluturii. E genială.

Lasă un răspuns

