anevrism sentimental


stele. vreau să le ating. să ne bucurăm împreună de dansul lor magic. iubirea este prezentă, îmi face inima să-mi pompeze cu o rapiditate incontrolabilă sângele ce curgea odată lin prin vene și artere. din vina ta e asta.

o cometă își face drum pe cerul Universului meu sublim. zâmbește. simte și ea dragostea.

radiez. eman substanțe cosmice, cu o putere supranaturală, capabile să vindece orice anevrism sentimental și orice pseudochist al gândirii. însă pentru mine există un singur remediu cunoscut…tu.

totuși, teama este încă bine căptușită pe viscere mele, are un loc special care nu va fi liber prea curând. totul este mult prea nesigur.

„poza” aceasta va rămâne mereu stocată în memoria mea evazivă, neclară. subconștientul meu va face totul pentru a te păstra intact, pentru a-ți păstra amintirea intactă.

iubire, trebuie să învăt să trăiesc mult mai intens prezentul și să nu mă preocup atât de mult pentru viitor, oricum nu este nimic cert.

Image

3 gânduri despre “anevrism sentimental

Lasă un răspuns

