amploarea stărilor mele efemere


gânduri negre îmi cuprind rațiunea, simțirea…tot. gânduri negre pentru tine, fetițo.

îmi forțezi gândirea să se rezume la scene însângerate și brutale, când ea e clar construită pentru culori vii și sentimentalisme amețite de amploarea stărilor mele efemere. 

da…sunt posesivă, al naibii de posesivă. și ce? e al meu! doar al meu. 

respirația sacadată îmi valorifică fiecare venă, conturând-o mult mai bine pe pielea mea albă, ca de gheață. nu îți înțeleg poziția, tu ce naiba cauți în viața mea!? transormă-te în vapori, și înalță-te la cer, lasă-te purtată până în cel mai îndepărtat colț al lumii, și rupe orice legătură cu lumea mea și a lui. acum!

Imagem-ai făcut să-mi revărs nervii în locul meu preferat.

m-ai făcut să-l pătez cu menționarea persoanei tale transparente. 

nu va rămâne așa…

 

3 gânduri despre “amploarea stărilor mele efemere

Lasă un răspuns

