fiori lichizi


stare incontrolabilă, euforia îmi zburdă prin venele transparente. fiori lichizi își fac loc în atriul stâng. fluturi efemeri părăsesc stomacul și se mută în inimă. nu vroiam să ajungeți acolo, cel puțin nu încă. 

valoarea maximă a sentimentalismului preconceput a fost atinsă, poate chiar depășită de starea mea de hibridizare. îți urmez pașii pe un drum necunoscut, neted, mult prea neted.

simțiri ciudate și străine își fac loc cu elegață în sufletul meu sihastru. care e rostul? vor dispărea la fel de ușor și spontan cum au apărut. 

îți simt mirosul pur și platonic cu care ai fost înzestrat. până și Luceafărul îmi plânge de milă.

frânge-mi aripile și…rămâi cu bine. 

Image

2 gânduri despre “fiori lichizi

Lasă un răspuns

