zi-mi cancer


Zi-mi cancer…

Ce fac eu? Ma răspandesc în fiecare parte a sufletului  tău nesemnificativ și îl dărâm din temelii. De ce fac asta? De ce nu. N-am leac, în schimb cu cât încerci să mă deghizezi mai tare cu atât aflii cât de puține cunoști despre mine. Dacă iubesc?  Nu, nu eu…eu mă hrănesc cu ură și beau venin, eu reprezint negrul și moartea, sunt ceea ce te ferești tu să îți imaginezi, sunt motivul pentru care tu dormi cu lumina aprinsă sau te uiți în spate când mergi singur pe stradă. Unii mi-au zis diavol, dar ei nu știu că diavolul are nevoie de mine ca tu de oxigen. Dacă mă tem de ceva? Mă tem de viitor, pentru că în curând nu o sa mai fie nimic bun pentru mine, doar scoarța de copaci. Unde stau? Stau în aer, la fiecare pas, la fiecare secundă, în toți ,dar în nimeni, sunt imaginea ta din oglindă, imagine care ti’e dată de mine, eu care iți întorc stomacul pe dos și care îți vărs acid pe creștet, recunoaște-mă!…Ahh, deci acum ma vezi…arătăm la fel, nu?

Image

2 gânduri despre “zi-mi cancer

Lasă un răspuns

