notiță


inimă deteriorată, cardiomiopatia este diagnosticul perfect. mulți specialiști s-au uitat peste EKG-urile și ecografiile cardiace efectuate, dar nici unul din ei nu au reușit sa afle cauza. analize peste analize și nimic concret, nici un motiv plauzibil.

am încercat să le explic că nu e vorba de un factor fizic, nici pământean, dar nu m-au luat în seama. au spus că delirez. starea mea de agonie se agrava cu fiecare picătură de sânge filtrată. tratamentul obișnuit nu funcționa. nimic nu era de făcut, nimic nu putea fi făcut de medici, pentru că ei cred în știință,nu în iubire.

într-un final, inima a cedat, iar eu am ajuns în neființă. am simțit asta cu puțin timp înainte să se întâmple, așa că le-am lăsat o notiță: ”Iubirea poate învinge multe, iar eu aveam nevoie doar de ochii lui…”

Imagephoto: Claudiu

4 gânduri despre “notiță

Lasă un răspuns

