dor de tine


în mintea mea se deruleză sute de poze ale zilei trecute. mulțimea râdea, era fericită. nu am putut schița nici măcar un zâmbet, până la un moment dat. te-am avut atât de aproape încât nu-mi dau seama cum te-am scăpat.

nu știu dacă ai observat, love, dar m-am pierdut. vocea îmi tremura, iar picioarele și mai mult. aveam emoții. dar de ce? te cunosc de atâta timp…parcă am fi vorbit pentru prima dată.

mi-a fost mult prea dor de tine, love. mult prea dor.

Image

 

p.s. am eliberat fluturii 

Lasă un răspuns

