mantie de catifea


mirosul proaspăt de vopsea este prezent în camera de alături. vaporii sunt ridicați în aer și purtați până în cele mai nebănuite locuri. poate îi simți și tu.

îmi trec mâna ușor prin părul roșcat, iar în interior arde o dorință…îmi doream să fi fost tu cel care-mi trece mâna prin păr… 

dar tu ai plecat..și nu știu dacă o să te mai întorci, love. nu știu.

mai am doar speranța…speranța pură și visătoare care îmi învelește sufletul într-o mantie de catifea.

sper să vi înapoi.

Imagine

 

”când îți este dor de mine, uită-te la lună. promit că o voi face și eu.”

2 gânduri despre “mantie de catifea

  1. Dorul de cine-va… doare rau .. se resimte in suflet ca un seism … mi’ai trezit multe amintiri cu acest articol.. tine’o tot asa

Lasă un răspuns

