astăzi, ieri, mâine…nu știu


astăzi a fost o zi grea pentru sufletul meu. lacrimi de condens s-au scurs pe pereții inimii mele, sau erau doar lacrimi? nu știu..

astăzi m-am gândit la trecut, la viitor și la prezent. nu neaparat în această ordine, poate am și inversat întâplările, poate mi-aș vi dorit ca lucruri din trecut să se întâmple în viitor, sau acum. nu știu…

astăzi am avut în minte imaginea a mii de lucruri pe care aș fi vrut să le fac sau nu. am regrete, recunosc, dar cine nu are? cine nu a regretat măcar un singur lucru făcut sau nefăcut?nu știu…

astăzi mi-am dat seama că voiam să fie ieri, sau mâine. nu știu…

tot ce știu e că s-a întâmplat în altă zi decât astăzi.

Imagine

trecut, prezent, viitor – nu neaparat în această ordine.

8 gânduri despre “astăzi, ieri, mâine…nu știu

  1. Avem nevoie de ziua de astazi, cu toate confuzia ei, cu tot trecutul si viitorul ei, cu tot ceea ce traim si regretam, ca sa putem ajunge la ziua de maine. care, poate, va fi mai buna.

Lasă un răspuns

