Horcruxuri


Horcruxul vieții mele este stăpânit de tine. Mi-am secționat sufletul în două părți, egale, opuse, simetrice, ca un miez de nucă și ți l-am dat tie. Acum este al tău, fă ce vrei cu el. Ție ți-am dat partea bună, iar partea malefică, întunecată, cu gânduri negre și distrugătoare a rămas la mine. Așa sunt eu acum, sau cel puțin ceea ce cred că înseamnă ”eu”.

” <<Eu>> sunt coprezențe de <<eu>>, multiplu de eu.”- Simona Popescu, ”Exuvii”.

Gânduri picante, asezonate cu roșul sângelui ce curge din venele tale sfâșiate de umila mea dorință de a te vedea mort, gânduri care nu-mi aparțin într-u totul…ele sunt și ale tale, din cauza ta am ajuns în stadiul acesta de metamorfoză exagerată..

Te-am iubit, enorm de mult, dar acum nu mai știu ce e asta..nu așa.

Imagine

te aștept în același loc din totdeauna. mereu.

2 gânduri despre “Horcruxuri

Lasă un răspuns

