cefalopod senzorial cu brațe multiple


mă-nvărt în cerc și nu-mi dau seama unde vreau să ajung. îți simt privirea în ceafă, dar nu-mi întorc capul, nici măcar 1 mm. de ce mă urmărești? cine te-a pus să exiști în mine, lângă mine, cu mine?

da, cu tine vorbesc ”conștiință”, care nu-mi dai ocazia să fac ceva fără să-mi amintești că ești acolo.

alerg între mii de lumini, sute de gânduri metamorfozate în iluzii, alerg și nu pot să mă opresc, nici măcar când te văd pe tine, ”cefalopod senzorial cu brațe multiple, cereblale”. îmi injectez în vene o stare euforică, falsă bineînțeles, doar ca să-mi ascund adevăratele trăiri, melancolice și profund triste.

vezi, drag cititor? îți spun în față cine sunt, nu mai e nevoie de sute de interpretări.

Imagine

 ”carcasele lăsate în urmă de fluturi atunci când ies din pupe” – exuvii

7 gânduri despre “cefalopod senzorial cu brațe multiple

Lasă un răspuns

