noapte bună


”că te-ai furișat prin vene și-ai dat drumu la potop” – Horry

ochii mei nu vor mai rezista unui alt potop, cel puțin nu acum. mi-ai contaminat sângele cu existența ta nepăsătoare iar carcasa ta interioară este mult mai forificată. nici măcar micuțul meu secret nu a funcționat. fibre lichide îmi încălzesc axonii, iar inima mea a început să bată din ce în ce mai încet. m-ai secat de viață, de orice suflu vital, de orice vârstă a psihicului care ne-ar putea afecta relația.

aripa stângă îmi este frântă, cocoonul l-am lăsat de mult în urmă, dar acum nici măcar tu nu mai ești aici.

nici măcar nu știu dacă are coerență ceea ce am scris, am gânditi, am făcut, am trăit, am simțit,am…

noapte bună.

Horry- Ros(t) de iubire 

12 gânduri despre “noapte bună

      1. Eeeeeiii, dar nu a spus nimeni să modifici ceva… Doar că, Dumnezeule… atâta tristeţe în postările tale…

      2. Ei, haide… Căpuţul sus, privirea înainte ! Te rugăm noi frumos. Ochii plânşi şi plecaţi nu „văd” prea multe lucruri.

      3. mda…stiu. oricum, oricata fericire ar fi prezenta in viata mea, firea mea va ramane una melancolica si trsita. asa sunt „din fabricatie” :))

Lasă un răspuns

