mușchi, camere, stele


nostalgie…nu, pot sa ii spun tristețe. îmi apasă îngrozitor sufletul pustiit, la fel cum un nor negru apasă cerul senin al verii, la fel cum stelele apasă infinitul cosmos. mi-ai promis că nu mă lași singură , dar astăzi am aflat că adevărul nu este decât  o minciună bine definită și bine gândită.

radiografiez cu privirea, iar rezultatul nu este unul mulțumitor. nu acum, nu cu starea astea de acum. creierul îmi joacă feste, sau ce a mai rămas rațional din el .

cum îmi pot lăsa viața condusă de o adunătură de mușchi, camere și artere ce formează un organ ca o pară, acel indestructubil lăcaș de sentimente amețitoare și amăgitoare?! care este rostul acestor căderi emoționale frecvente? de ce tu, adunătură de celule, îmi faci asta?

îmi iau adio de la tine acum, și te las singură, așa cum au făcut și alții, dar pentru tine nu e o problemă, ești obișnuită să zaci între sute de stări negative…

Imagine

acum te las liber, love, fă ce crezi tu că e mai bine.

7 gânduri despre “mușchi, camere, stele

  1. No sé si el Sr.google traduce correctamente, pero me parece preciosa la frase „…pero hoy me enteré de que la verdad es una mentira bien definida y bien pensada.”

    Suena triste lo que leo, melancólico y extremo… no sé si es una forma de escribir o un sentimiento… por si te sirviera de algo… en la distancia te envío un beso…

    …un beso en estado positivo.

    four you.

Lasă un răspuns

