gălușca mea mică


nici măcar nu știu cum să încep… cred că o sa definesc priet…. nu, nu pot, nu mai există așa ceva.

m-am gânditi bine la ce ai zis și știu că este vina mea, dar ce aș putea face? nici măcar să-mi controlez lacrimile nu pot… cred că acesta este momentul în care pot spune că simt durere maximă și în care aș  vrea mai mult ca orice să dau timpul înapoi…

gălușcă mică, te rog nu-mi fă asta, nu mă lăsa în durerea asta infinită ce nu se mai oprește din a-mi distruge interiorul, te rog…

încă nu-mi vine să cred că se întâmplă lucrul acesta, parcă sunt într-o visare continuă , așteptând să-mi sune alarma…

te rog, te implor…spune-mi că visez..dar nu am cum, durerea aceasta e mult prea reală…

Imagine

ai promis că n-o să-mi faci asta niciodată, dar s-a ajuns aici. îți mulțumesc pentru tot.

3 gânduri despre “gălușca mea mică

Lasă un răspuns

