somn hipnotic


un somn hipnotic, apocaliptic, îmi pune stăpânire pe ființă, suflet, delatii, vene, capilare, organe, celule, nervi, oase, pleoape, buze, ochi, iris, cornee, retină…pe tot. imaginea unei vieți mai bune îmi distruge subconștientul, iar noaptea, cu puterea ei efemeră și incontrolabilă îmi aduce în ființă un plus de fericire. luna este cu mine, cu noi, love. 

ce-ai fi vrut tu să se întâmple? tu, cititor anonim, care nu faci decât să descifrezi cuvintele sufletului meu la fel de anonim și necunoscu ca și tine, dragule. valsul buzelor noastre s-a sfârșit de mult, dar pe fundal aud și acum vioara aceea ce-mi făcea inima să tresară…

inima…draga mea inimă, draga mea carcasă de sentimente și resentimente, dragul meu Rai, dragul meu loc sfânt… ce s-a întâmplat cu el? nimic…e tot așa, doar că diferit, înțelegi?.. nu?!..nici eu, nu mai înțeleg nimic. o să las Destinul să decidă ce va fi scris în ziua de mâine, în ziua de ieri, în toate zilele….

Nu mai sunt ceea ce eram.” – Horațiu

nici eu, dragul meu Horațiu…nici eu.

9 gânduri despre “somn hipnotic

Lasă un răspuns

