volatilizare


de câteva zie m-am gândit să scriu, dar ce? viața îmi oferă zi de zi povești de împărtășit, dar pur și simplu ființa mea nu le asimilează.

gândurile mele reci și volatilizate se îndrepată mereu spre tine, ființă efemeră care îmi faci viața mai bună sau mai rea. împlinirea mea interioară depinde de starea ta de hibridizare. dar dacă stau bine să mă gândesc…eu nu am fost mereu așa. 

obișnuiam să fiu o persoana independentă, un suflet independent, să am stări independente până când tu și drăgălășenia ta adorabilă v-ați făcut loc în ”viața” mea. (țin să pun ”viață” în ghilimele deoarece încă nu cunosc pe deplin semnificația acestui cuvânt). 

acum încerc să mă desprind ușor de tine, la fel cum un bandaj se desprinde de corpul pacientului, aproape muribund (nici măcar nu știu de ce am folosit aceasta comparație stranie…). nu știu dacă voi reuși să fac asta vreodată, dar încerc… 

într-o zi, tu te-ai desprins de mine, cu duritate și ferimitate, m-ai lăsat singură în abisul suferinței, dar asta vă povestesc în altă zi, poate mâine, poate ieri…poate niciodată.

Imagine

6 gânduri despre “volatilizare

Lasă un răspuns

