litere de fum alb


fluturașii gonesc pe cerul violet ce-mi înconjoară ființa. litere de fum alb îmi acoperă hârtia numită viață, transpusă în viață. gânduri efemere își fac loc pe platforma rațiunii, iar sentimente nenăscute încep să prindă formă, contur. ceva nou se naște în mine, și odată cu el moare ceva. 

iubirea mea pentru tine s-a născut într-un punct mort al vieții mele, exact atunci când aveam nevoie să mă sprijin de ceva, să mă prind de ceva… atunci nu știam că se va ajunge într-un moment de apogeu, nu am crezut că iubirea aceasta, că tu vei reprezenta centrum mundi al existenței mele. 

de atunci până acum lumea mea se conturează în jurul tău. din moment ce tu dispari, lumea mea o va face odată cu tine. 

Imagine

 

 

6 gânduri despre “litere de fum alb

Lasă un răspuns

