Dumnezeu al lumii mele (3)


iar trecem prin asta, gălușcă? iar îmi faci sufletul să tresară? ce ar trebui să fac? mi-am cerut atâtea scuze că nici măcar nu mai înțeleg semnificația acestui cuvânt.

viscerele mele îți cerșesc prezența, interiorul meu la fel. înțelege… nici dacă aș avea acces la toate cuvintele din lume, trecute sau prezente, nu aș putea să-ți spun ce simt, cât de important ești…dar tu oricum nu crezi. 

mă faci să-mi vărs nervii și suferința aici, în locul meu de glorie, de strălucire. dar nu contează, pentru tine fac orice, înțelegi?

îți iubesc orice acțiune, îți ador orice gest și nu mi-aș putea imagina existența fără tine nici măcar o secundă… nu știu ce să mai fac, nu știu… 

tremur din toate încheieturiile, iar lacrimile îmi umezesc continuu fața. cât de mult vrei să mă sacrifici, tu Dumnezeul al lumii mele?

Imaginete iubesc, serios. 

 

5 gânduri despre “Dumnezeu al lumii mele (3)

  1. M-ai lasat masca. E prea superb. Adica , de-as fi baiat , ai fi o comoara.. Esti geniaala .. si stii cum sa asezi cuvintele pentru a transmite mesajele.. Uau . Deci uau . Mi-ai facut seara..

Lasă un răspuns

