nevroză acută


astăzi plâng cu lacrimi ce nu curg. plâng în mine, plâng pentru mine, pentru tine, suflet singur. chiar dacă noi încercăm să nu ne mai intersectăm, viața are mereu grijă să ne arate contrariul.

nevroză acută. nimic mai simplu. nimic mai complicat. noi doi, într-o ecuația cu sute de necunoscute, printre care și noi. când o să ne descoperim cu adevârat? când?!

în cele din urmă eclipsa ta s-a transformat în lună plină…, dar cu luna mea ce-ai făcut? defapt, ce-ai făcut cu Universul meu?

apogeul vieții mele a trecut, acum sunt într-o continuă decădere, cu care m-am obișnuit de altfel. dar nu-mi place, câteodată cad prea repede, și prea brusc.

finețea buzelor tale moi îmi este încă prezentă în amintire și nu cred că sunt în stare să o scot, evapor, extirpez, elimin…nimic, de acolo.

dragul meu, niciodată nu am crezut că o să ai o influentă atât de mare asupra stării mele.

mi-au înghețat mâiniile ..și corpul. mă îndrept ușor spre cimitir… vi și tu?

5 gânduri despre “nevroză acută

Lasă un răspuns

