acid sufluric


traseul vieții mele se conturează firav, ușor, fantomatic în jurul a ceva ce nici eu nu știu ce este. defapt, ce sunt eu? un suflet? un obiect? un gând? cred că rămân la ultima variantă pentru că ea este mai ușor de uitat.

dacă m-ai înțepa acum, ar țășni iubire contopită cu venin și acid sulfuric. degeaba m-am scăldat în râul roșu al gândirii, al neuronilor și al sinapselor…apa de acolo nu a fost în stare să-mi creeze un mediu neutru…e prea mult acid în măduva spinării.

acum, te las cu gândul tău care nu-și va îndrepta niciodată colții spre moliciunea obrajilor mei.

Imaginep.s. fruntea mea încă îți așteaptă sărutul.

8 gânduri despre “acid sufluric

  1. Me gusta pensar que seguirás escribiendo… es eso malo…? No, no lo creo, entre otras cosas porque se que no me voy a olvidar…

    Un beso de Miércoles.

Lasă un răspuns

