1000 de motive


aș putea găsi 1000 de motive pentru care să nu mai vorbesc cu tine și nici măcar unul pentru care să o fac, dar ceva nu mă lasă să profit de acele 1000 de motive…poate pentru că te iubesc.

nimic din lumea asta nu m-ar putea face să-mi schimb sentimentele, poate doar tu…

colecția mea de amintiri cu tine își mărește conținutul în fiecare moment, sunt amintiri frumoase și mai puțin frumoase (să nu folosesc cuvântul ”urât”).

știi…eu nu sunt ca restul, poate ți-ai dat seama singur. eu îmi trăiesc simțirile la maxim, dacă te iubesc o fac în adevăratul sens al cuvântului.

dacă cineva m-ar omorâ, ultima mea dorința ar fi să-ți aud vocea sau să-ți văd ochii ( încă nu m-am decis care din ele este mai pură).

pentru tine simt iubire la superlativ, ceva ce nimic pământesc, uman nu cred că a mai simțit. poate acesta este motivul pentru care încă mai vorbesc cu tine…

Imagine

7 gânduri despre “1000 de motive

Lasă un răspuns

