zboruri


azi. o zi simplă, monotonă, dar cu ceva special în ea. tu. 

m-am hotărât să-mi găsesc fericirea, să încerc să o simt în fiecare moment al zilei, dar totuși, ce este fericirea? eu cred că ea există în fiecare dintre noi, doar că noi nu știm cum să o găsim, sau o conservăm prea bine.

astăzi am aflat că zborul poate fi de două feluri, ascendent și descendent. cred că oricât de mult ai încerca să-l faci ascendent, cruda realitate te conduce mereu spre celălalt tip de zbor… vom ajunge cu toții în acel punct terminus, care este caracterizat prin singurătate, solitutine, izolare, dar și liniște, nesimțire, neființă…

în visul meu, eram amandoi țindându-ne de mână, dar zborurile noastre s-au contrazis. tu tindeai spre ascendent, dar eu mi-am curmat suferința și am ales drumul spre declin, mizerie… așa ne-am despărțit, mâiniile noastre și-au desfăcut strânsoarea, iar eu am căzut și tu te-ai înălțat. bine că a fost doar un vis.

așa că tu, drag cititor, gândește-te cum vrei să-ți faci viața, cum vrei să emani sau nu fericire…dar să știi că orice ai face, sinistra moarte ne așteaptă, acolo, după fiecare colț al oricărui zâmbet.

Imagine

tu cum ai zbura?

2 gânduri despre “zboruri

  1. Al meu zbor e ascendent insa nu e zi in care sa nu lovita in „plex” de cate ceva care sa-mi mai…. potoleasca zborul dar asta e viata. :) Nu putem avea parte doar de zbor lin…

Lasă un răspuns

