frica de a eșua


viața continuă să îmi facă surprize neașteptate. îmi dă lovituri sub centura, una după alta, și, din când în când, câte un murmur de fericire.

peste două săptămâni viața mea se va schimba într-un fel sau altul (eu sper că în bine, dar asta rămâne de văzut).

în anii trecuți școala m-a învățat că există ”frica de a eșua”, teoretic. acum, în momentul de față o simt, e practic, e real, e aici…frica este în interiorul meu, își face loc printre vertebre și se ascunde, sfioasă (sau nu) între două coaste. ce faci acolo? te rog, evaporă-te, lasă-mă să-mi trăiesc viața liniștită… de ce nu faci asta? înțelege, nu am nevoie de tine…

astăzi, anumite entități din viața mea și-au dat masca jos și am înțeles cu adevărat ce sunt ele, am înțeles și că eu sunt un element indispensabil din viața lor…oare să fie chiar așa? nu știu..

nu știu nici măcar ce se va înâmpla în următorul minut, tot ce știu este că oricât de mult te-aș stresa, te-aș scoate din sărite și ți-aș întinde nervii la maxim, tu tot mă iubești :). nu?

Imagine

7 gânduri despre “frica de a eșua

  1. Ufff… frica nu e bună… Nu cu frică trebuie să întâmpinăm încercările din viaţa noastră. Viaţa e plină de oportunităţi. Unele sunt la vedere, pentru altele trebuie să „săpăm” să le găsim. Ratarea unei oportunităţi nu înseamnă sfârşit. Înseamnă că trebuie să mai aşteptăm puţin. Să o aşteptăm pe următoarea. Va veni. Deci, fără frică. Cu emoţiile, ce-i drept, e ceva mai greu. De ele nu putem scăpa. Dar frică, nu ! Succes !

Lasă un răspuns

