o oarecare stradă…


astăzi m-am plimbat pe străduța dintre iubire și suferință. am observat că și acolo au îngălbenit copacii de pe margine, și acolo cad frunzele, și acolo trece timpul…

oare este posibil? adică, credeam că dacă treci strada pe partea suferinței rămâi blocat acolo..

dar am văzut și oameni, oameni triști care treceau de pe partea iubirii pe cea a suferinței și oameni veseli care treceau de la suferință la iubire. 

prima categorie de oameni aveau niște fețe distruse, imbătrânite, iar părul încărunțit. am hotărât să mă îndrept spre unul dintre ei, am ales un bărbat pentru că vroiam să văd altă perspectivă. 

el m-a întrebat:

de ce stai pe strada dintre cele două?”

eu nu am știut ce să-i răspund. tot ce pot să vă spun este că m-am uitat în ochii lui și i-am văzut durerea. o pereche de ochi negrii, înlăcrimați, încercănați și plini de durere. apoi el mi-a spus:

orice ai face, nu trece niciodată strada, rămâi pe cea a iubirii sau mai bine pleacă…”.

l-am ascultat și am plecat de acolo. m-am gândit că sunt prea fără experiență pentru a simți iubirea, deci nu am ce să caut pe nici una dintre străzi.

Imaginepentru că doar cei care au simțit iubirea știu ce-i suferința.

De fapt, nu mi-e frică de necunoscut. Mă enervează să pierd ceea ce cunosc.” -”Oscar și Tanti Roz”

 

Lasă un răspuns

